czwartek, 21 marca 2013

Przegląd poczty I

Hej dziewczyny :) 
Czy wy też nie możecie doczekać się kiedy zrzucicie te cieple ciuszki i włożycie coś lżejszego? Bo ja strasznie! Zanim jednak przyjdzie na to czas, trzeba szczególnie zadbać o siebie, 
bo przecież każda z nas chce wyglądać i czuć się dobrze, a szczególnie kiedy jest ciepło  
i odkrywamy więcej ciała. Dlatego chciałabym wam dziś pokazać  2 paczuszki, które w ostatnim czasie trafiły do mojej skrzynki i jeszcze bardziej zmotywowały mnie do działania.  
Jesteście ciekawe jaka była ich zawartość?  




Pierwsza paczuszka od firmy Pollena z mini produktami Biały Jeleń :



Zawartość:
  • Hipoalergiczny żel pod prysznic Biały Jeleń z kozim mlekiem 50 ml
  • Hipoalergiczny żel szampon do włosów Biały Jeleń z naturalnym chlorofilem 50 ml
  • Hipoalergiczny żel do higieny intymnej Biały Jeleń z chabrem bławatkiem 50 ml
  • Hipoalergiczne mydło w płynie naturalne Biały Jeleń 50 ml
Oprócz tego w kopercie znalazłam mnóstwo próbek , więc jednocześnie miałam okazję poznać większy asortyment tej firmy. Opinie na ich temat pojawią się niedługo.  Kosmetyki  te otrzymałam do przetestowania od serwisu Bangla za co bardzo dziękuję. :)


Druga przesyłka to kosmetyki od firmy Efektima:


Zawartość tej paczuszki strasznie mnie ucieszyła i to właśnie ona zmotywowała mnie najbardziej do tego, abym doprowadziła swoje ciało do porządku.

W skład zestawu wchodzą:
  • CELLU - CURE Kuracja antycelulitowa 200 ml
  • PUSH UP - CURE Intensyswne serum modelujące biust 150 ml

oraz 5 maseczek:
  • maseczka skutecznie odmładzająca 3d 7 ml
  • maseczka glinkowa oczyszczająca 7 ml
  • maseczka błyskawiczna peel-off 7 ml
  • maseczka doskonale nawilżająca 7 ml
  • maseczka błotna przeciwzmarszczkowa 7 ml

Z produktami marki Efektima nie miałam jeszcze styczności. Mam nadzieję, że okażą się skuteczne  i dzięki nim będę mogła cieszyć się pięknym i jędrnym ciałem bez celulitu oraz gładką i promienną cerą. Recenzje maseczek zaczną pojawiać się już wkrótce, jak tylko je wypróbuję , natomiast na preparaty do ciała potrzebuję więcej czasu, aby sprawdzić czy naprawdę działają i wtedy podzielę się z wami swoją opinią. :)


Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

36 komentarzy:

  1. Gratuluje przesyłek :) Czekam na opinie jak się spisują kosmetyki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak tylko wyrobię sobie o nich opinie to pojawią się recenzje :)

      Usuń
  2. Miłego testowania i dołączam do obserwatorów :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie też dotarły identyczne paczuszki :) Miłego testowania życze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... to będziemy razem testować :) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Przyjemnego testowania - zapraszam do siebie :) katalogowy-blues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. miłych testów i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, na pewno będzie miłe :)

      Usuń
  8. Gosia :DDD jak miło Cię tu widzieć! miłego testowania i powodzenia na blogowej drodze życia ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne produkty :) Powinno Ci się je przyjemnie testować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zawartości obu paczek bardzo interesujące :)
    szczególnie maseczki mnie zaciekawiły ;p

    PS. Śliczny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe testy Cię czekają. Mnie przysłali dwie maseczki z Efektimy.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje, życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne przesyłki, z niecierpliwością czekam na recenzje :)
    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje fajnych kosmetyków.
    Chciałabym wypróbować białego jelenia.
    Miłego testowania.
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. super;) pozazdroscic;)
    zapraszam;]

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony tu komentarz .
Mile widziane uwagi jak również wskazówki, które pomogą mi w ulepszaniu bloga .
Jeśli spodobało Ci się u mnie, to zapraszam częściej ! ;)