środa, 20 marca 2013

Stało się...

Nad założeniem bloga czaiłam się już od dłuższego czasu, niestety zawsze znajdowałam jakąś wymówkę i nic z tego nie wychodziło. Zazwyczaj lenistwo brało górę, albo co gorsze, brakowało mi na wszystko czasu. W końcu nastała ta chwila i od dziś mam tu swój mały kącik. Jak na razie wszystko wydaje mi się strasznie skomplikowane, dużo opcji, a mało wiedzy na ten temat, ale mam nadzieję, że powolutku wszystko ogarnę... :) 


Blog poświęcony będzie w  głównej mierze kosmetykom jakie miałam lub będę miała okazję przetestować, ale nie wykluczam, że posty o  tematyce nie związanej z kosmetykami też się tu pojawią . Mam nadzieję, że opinie i informacje, które będę tu zamieszczała okażą się dla was przydatne  i chętnie będziecie tu wracać po więcej.

A teraz zmykam szykować się na zajęcia.
Do zobaczenia niedługo ! ;)

20 komentarzy:

  1. Witaj Gosiu :) Milego i pomyslnego prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Gosiu :) Miłego blogowania :)
    ps. Uważaj to wciąga na maksa ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj Gosiu :) Czekam na kolejne notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kolorystyka , czekamy na posty

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:) Przyjemnego blogowania:)
    Ładnie i przytulnie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj :)Bardzo tu przyjemnie u Ciebie, a to za sprawą kolorystyki bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na pierwsze notki :)
    Miło tu u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj w blogosferze :)
    trzymam kciuki i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super,że z nami jesteś! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Następna złapana w sidła blogowania...:D
    Witaj kochana...:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Gosieńko w blogosferze :*
    Piękny blog stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam w blogowym świecie :) Zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie i powodzenia :):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam i oczywiście trzymam kciuki!

    Pozdrawiam koleżankę z Lublina!
    :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony tu komentarz .
Mile widziane uwagi jak również wskazówki, które pomogą mi w ulepszaniu bloga .
Jeśli spodobało Ci się u mnie, to zapraszam częściej ! ;)