sobota, 6 kwietnia 2013

Pierwsze zakupy w Minti Shop, czyli kolejne nowości !

Witajcie :)
Jak ostatnio zobaczyłyście bardzo dużo nowości znalazło się w moim posiadaniu, ale na tym  moje "łowy" się nie skończyły. Od jakiegoś czasu myślałam nad zakupem pędzla do podkładu 
i postanowiłam zamówić go w  Minti Shop. Niestety musiałam troszkę poczekać, bo w magazynie były braki, ale dwa dni temu udało mi się go zamówić, a przy okazji do mojego koszyka trafiły dwa włosowe produkty. Jesteście ciekawe jakie?


Długo myślałam nad tym jaki pędzel do podkładu wybrać. Zastanawiałam się na Hakuro H50 
oraz H 50s. Wiem, że producent proponuje używania tych dwóch pędzli jednocześnie, ale ja jako osoba zaczynająca dopiero przygodę z pędzlami chciałam kupić jeden na oswojenie się z ich używaniem. Po obejrzeniu kilku, a nawet kilkunastu recenzji na YT  ostateczna decyzja padła na Hakuro H 50s, ponieważ H50 wydał mi się zbyt duży, a zależałoby mi na tym, aby dotrzeć nim w każdy zakamarek buzi (okolice nosa, oczu i ust) co przy jego rozmiarach wydaje mi się, że byłoby dość trudne.

Kolejną rzeczą była ostatnio bardzo popularna szczotka Tangle Teezer  w wersji kompaktowej. Moje włosy strasznie się kołtunią i muszę się sporo namęczyć, żeby je dobrze rozczesać. Dotychczas używałam drewnianej szczotki, ale nawet ona nie radziła sobie nimi zbyt dobrze, ciągnęła i wyrywała je, bałam się, że niedługo nie będę miała co czesać. ;p Dlatego też miałam nadzieje, że choć ona da radę poskromić moje kłaczki. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym jej od razu nie wypróbowała i muszę powiedzieć, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Nawet nie pamiętam kiedy tak lekko jakakolwiek szczotka sunęła się po moich włosach! Jestem nią mega oczarowana ;)

Na olejek do włosów Dabur AMLA czaiłam się już od dłuższego czasu, ale jakoś nie miałam okazji go zamówić. Po skończeniu olejku kokosowego miałam pretekst, żeby sprawić sobie nowy, a że w asortymencie Minti SHOP pojawiły się takie produkty bez wahania dodałam go do koszyka. Wypróbowałam go wczoraj i tak samo jak szczotka podbił moje serce !

Do  zamówienia dostałam gratisik w postaci takiego pilniczka do paznokci. Design ma bardzo ciekawy, ale ciekawsza jestem jak spisze się w akcji. :)

A tak  prezentowała się cała zawartość mojej paczuszki:


Jak podobają wam się moje zakupy z Minti Shop
Może macie tam coś na oku? :)


57 komentarzy:

  1. Uwielbiam Minti i to w jaki sposób pakują zakupy :) Mała rzecz, a naprawdę poprawia humor. Fajnie, że pojawiły się tam produkty do włosów :) Zakupy świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, paczuszka zapakowana była świetnie. Takie podejście do klienta się ceni. Mam ochotę zrobić tam zakupy ponownie :)

      Usuń
  2. Jakiś taki włochaty ten pilnik :P Bardzo jestem ciekawa co to za cudo :D Szczotkę mam , zresztą od niedawna i jest genialna :D Czekam na opinie olejku, bardzo mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony włochaty, a z drugiej taki hmm.. papierowy chyba ;p

      Usuń
  3. Świetne zakupy , też zastanawiam się na tą szczota , trochę je droga ale chyba warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie ta cena mnie trochę zniechęcała, ale w końcu się na nią zdecydowałam i nie żałuję :)

      Usuń
  4. piękne są zapakowane te przesyłki od nich. Kolejne moje zakupy internetowe prawdopodobnie odbędą się własnie u nich bo mam ochotę na TT ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzelki z hakuro są cudowne, szkoda , że wiekszość jest starsznie droga. Planuje sobie jeden kupić. Super post ;3
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. a co to za pilniczek? wygląda niezwykle ciekawie :)
    kusi mnie Minti, oj kusi..

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że zamówiłaś same perełki <3 Mam Tangle Teezer w wersji Elite, ale tą kompaktową w barankowy wzorek chyba zamówię dla córeczki ;) I nie mogę się doczekać Twojej opinii na temat pędzla Hakuro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad TT w baranki, bo jest śliczna, ale w końcu zdecydowałam się na panterkę ;p A z pędzlem muszę się oswoić, bo nigdy nie używałam czegoś innego niż palców do nakładania podkładu ;p Ale jak pomacałam włosie pędzelka to, aż nie mogłam uwierzyć, że może być takie mięciutkie i przyjemne. Na pewno na jednym pędzlu z Hakuro się nie skończy :D Już czaję się na kolejne ;p

      Usuń
  8. Same wspaniałości... W Minti jeszcze zakupów nie robiłam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Hakuro, chciałabym mieć i to zestawik...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Minti, jak chyba wszystkie osoby, ktore zamowile choc raz cos z ich sklepu :) super rzeczy zamowilas, ciekawa jestem olejku, bo ze TT i Hakuro to genialne gadzety to juz wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na temat olejku na pewno za jakiś czas pojawi się post, ale mogę powiedzieć, że już po jednym użyciu widzę ogromną różnice! :)

      Usuń
  11. Och na TT to i ja się muszę zaczaić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hakuro *.* Chce i ja ten pędzel :D
    Testuj i opisuj jak wrażenia itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zakupy, na pedzlach to ja się nie znam... ale TT to chyba fajna sprawa ;]
    i ten pilniczek uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. oo b. fajne zakupy zrobiłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy! Hakuro dobra firma ;)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczne zakupy; u mnie w planach zakup pędzla hakuro do różu i pudru

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy pilniczek do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja podkład nakładam paluchami ;) ale słyszałam same pozytywne opinie o BeautyBlenderach ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  19. szczotka TT to dla mnie zbędny gadżet;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje włosy, według fryzjerek, również są cienkie i mi pomógł :) możesz spróbować, majątku nie wydasz, a może pomóc :)
    też się zastanawiam nad pędzelkiem, ale jakoś nie potrafię do niego dotrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zakupy, chyba muszę się wreszcie skusić na Tangle Teezer, tyle pozytywnych opinii o niej słyszałam. Bardzo ciekawi mnie również pędzel do makijażu.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tangle Teezer bardzo polecam. Ja jestem zachwycona :)

      Usuń
  22. Widzę, że zakupy Ci się udały :) Ja mam w planach również zakup pędzla Hakuro i może jakąś paletę cieni :) Oczywiście - również z Minti ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy:) Ciekawy ten pilniczek:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Udane zakupy :) Bardzo zaintrygowała mnie ta szczotka do włosów - czy naprawdę jest taka dobra i sprawia, że włosy się nie plączą? Ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczotka jest dla mnie genialna! Moje włosy strasznie się plączą i zawsze miałam problem z ich rozczesaniem, nawet grzebień z szeroko rozstawionymi ząbkami nie dawał rady... A TT idzie po moich włosach jak po maśle :D Nie pamiętam nawet kiedy miałam tak dobrze rozczesane włosy, a po tym są takie gładziutkie :) Kosztowała ok 62zł ;) Troszkę sporo, ale ja nie żałuję :)

      Usuń
  25. same cudowności:)ja również przymierzam się do kupna pędzli Hakuro ale ja myślę o H79 i H14:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Jeszcze za krótko go używam, żebym mogła dokładnie powiedzieć, ale jak na razie nie narzekam :)

      Usuń
  27. też mam ten pędzel, lubię go, ale niestety rączka się co chwilę odkleja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :/ U mnie jak na razie wszystko w porządku. Zobaczymy co się będzie z nim działo później :)

      Usuń
  28. Wiesz może czy jest możliwość przesyłki do Wielkiej Brytanii? Mam ochotę skusić się na kilka produktów z ich strony, ale nie jestem pewna czy wgl do mnie dotrą :) love, Sandrynshen

    http://sandrynshen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wysyłają tylko na obszarze Polski :/

      Usuń
  29. Świetne zakupy, a pilniczek bardzo śmieszny :) Ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tangle Teezer zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zakupy. Tej szczotki Tangle Teezer zazdroszczę i sama też muszę sobie taka sprawić:) Jestem ciekawa tego olejku jak przy dłuższym stosowaniu. Pozdrawiam Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zakup widać świetny.Zazdroszczę Ci pędzelków:) Chociaż..na swoje narzekać nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja uwielbiam pędzle Hakuro, dlatego też gratuluję dobrego zakupu. Ja do podkładu mam H51. Zapraszam do mnie również na haul :>

    OdpowiedzUsuń
  34. Minti cudownie pakuje kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zakupy super ;D Juz patrzę na manti co mają ciekawego w asortymencie ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy mogłabym liczyć na Twój głos?
    Biorę udział w konkursie Perfecty, potrzebuje 20 głosów, aby móc zakwalifikować się do dalszej zabawy. Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam za spam! ;-)
    https://apps.facebook.com/perfecta-twoj-czas/gallery/index/hash/5e05d4e07a8fd1765a9755e98580e1b5/?&fa_ref=nf

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialny, futerkowy wygląd pilnika! :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zakupy :D pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  39. ale zakupy !!!! fantastyczne, ten pilniczek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie zamawiałam w tym sklepie. Zakupy widzę bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  41. hakuro już miałam i teraz wymieniłam na maestro(który jest również do wygrania u mnie na blogu). tt mam różową:) pilniczek fajny!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony tu komentarz .
Mile widziane uwagi jak również wskazówki, które pomogą mi w ulepszaniu bloga .
Jeśli spodobało Ci się u mnie, to zapraszam częściej ! ;)