piątek, 19 kwietnia 2013

Przegląd poczty II

Witajcie :)
Po dość długiej przerwie w końcu do Was wracam. Mam nadzieję, że od teraz nowe posty będą pojawiać się regularnie przynajmniej tak sobie postanowiłam i wierzę, że tak będzie. 
Wiosna w końcu do nas przyszła i rozpieszcza nas słoneczkiem. W takie dni, aż chce się wychodzić z domu. Niedługo zaczniemy zakładać buty z odkrytymi palcami, dlatego postanowiłam  teraz zadbać o moje stopy i paznokcie, żeby później nie wstydzić się ich pokazać. Niby nie jest z nimi źle, ale paznokcie pozostawiają wiele do życzenia, szczególnie po zimie kiedy ciągle chodzimy w ciepłych, zakrytych butach. Tak więc chciałam wam pokazać jakimi preparatami będę walczyła o piękne stopy i zdrowe paznokcie. Jesteście ciekawe co to za produkty?


Dzięki serwisowi bangla.pl mam przyjemność testować preparaty przeciwgrzybiczne Oliprox firmy Bioderm.   Grzybicy na szczęście nie mam, ale jak już mówiłam paznokcie u stóp nie są w dobrej kondycji, więc mam nadzieję, że podczas stosowania tych kosmetyków ich stan się polepszy. 

Zestaw, który dostałam do przetestowania zawierał:
  • Lakier przeciwgrzybiczy do paznokci Oliprox (12ml)
  • Krem przeciwgrzybiczny do stóp Oliprox (40ml)

Lakier przeciwgrzybiczy do paznokci Oliprox 
Lakier do paznokci w formie wodnego żelu opracowany został jako wydajny i skuteczny preparat zapobiegający grzybicy paznokci oraz wspomagający jej leczenie. Zapewnia kompleksową ochronę słabej i zniszczonej płytki paznokcia. Działa bez konieczności jej wstępnego przygotowania. Unikatowa receptura lakieru do paznokci Oliprox® w formie wodnego żelu sprawia, że jest to jedyny taki preparat na rynku. Unikalne połączenie zapewnia maksymalną skuteczność. Dostępny bez recepty.


Krem przeciwgrzybiczny do stóp Oliprox
Efektywny krem przeciwgrzybiczy w technologii ciekłych kryształów. Może być stosowany w profilaktyce lub przy infekcjach skóry wywołanych przez grzyby i bakterie. Zapewnia głębokie wnikanie w strukturę skóry. Unikatowa receptura, wyjątkowy komfort stosowania nawet dla bardzo wrażliwej skóry. Doskonały dla osób aktywnych, często odwiedzających basen, siłownię lub kluby fitness. Nie zawiera substancji zapachowych ani parabenów, jest hipoalergiczny.



Nigdy nie miałam styczności z tymi preparatami, ale mam nadzieję, że ich skuteczność mnie nie zawiedzie, bo naczytałam się o nich bardzo dużo pozytywnych opinii..
Używałyście  ich kiedyś? Jakie są wasze wrażenia po ich stosowaniu?


Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl

33 komentarze:

  1. Gratuluję i życzę przyjemnego testowania i owocnych efektów końcowych oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Kosmetyków nie znam, ale chętnie poznam opinię na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje i milego testowania zycze :)

    Kosmetyki swietna sprawa mam nadzieje ze sie spisza na medal u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna paczka, czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w bangla zgłosiłam się do 'kąkursu' póki co, i zobaczymy co to wyjdzie :D. Gratulację, i liczę na opinię. A co do ćwiczonek, przyjdzie dzień, że wstaniesz i po prostu nagle zaczniesz ćwiczyć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w "kąkursie" ! :) I dzięki za wsparcie ! Od poniedziałku zaczynam ćwiczyć :D

      Usuń
  6. przyjemnego testowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego testowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych specyfików. Czekam na opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam firmy i nie miałam tych specyfików, ale życzę przyjemnego i owocnego używania:)
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na szczęście z grzybicą się nie droczę ;P miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też grzybicy nie mam. Te preparaty stosuje się również zapobiegawczo :)

      Usuń
  11. Życzę miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo super:)

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim bądź razie - miłego testowania! :)

    (www.ITSPAULINAB.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nei stosowalam :) Ale milego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę skutecznego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe kosmetyki...czekam na Twoja opinię

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję i życzę przyjemnego testowania i owocnych efektów końcowych oczywiście ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako środki zapobiegawcze przeciw grzybicy, jak najbardziej polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych preparatów ale testuję szampon tej samej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam tych preparatów :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem bardzo ciekawa tego lakieru, ponieważ spotykam się już któryś raz z takim kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe są te specjalistyczne preparaty, ale ja na szczęście nie mam problemu z grzybicą.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawe produkty otrzymalas.....całkiem przydatne po wizytach np. w basenie//// :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony tu komentarz .
Mile widziane uwagi jak również wskazówki, które pomogą mi w ulepszaniu bloga .
Jeśli spodobało Ci się u mnie, to zapraszam częściej ! ;)