czwartek, 4 kwietnia 2013

Zakupowo - czyli moje nowości kosmetyczne

Święta, święta i po świętach... a ja w  końcu wracam do was po tej kilkudniowej przerwie. Nie mogłam się jakoś zebrać do napisania posta, bo jak już chciałam to zrobić to zawsze coś mnie od tego odciągało, ale nareszcie się udało !! Dziś przychodzę do was z moimi nowościami kosmetycznymi, które w ostatnim czasie trafiły w moje ręce.

Oto i one :


Zacznę może od kosmetyków do włosów.
- Mleczna maska do włosów Crema al Latte (Kallos) - naczytałam się o niej wiele dobrego  i oczywiście zapragnęłam ją mieć w swojej "kolekcji" . 
- Płyn prostujący włosy firmy Marion - kupiłam jedynie ze względu na działanie termoochronne, zobaczymy jak się sprawdzi.

                  
Kolejna grupa to kosmetyki do ciała.
- Płyn do kąpieli Caramel waffle (Luksja) - nie mogłam przejść obok niego obojętnie, zapach cudowny, aż chce się zjeść !!!
- Żel do nóg kasztanowy (Ziaja)- była promocja, dlatego też skusiłam się na ten żel. Bardzo lubię kosmetyki Ziaji i w większości się na nich nie zawiodłam. Mam nadzieję, że teraz też tak będzie.
- Cukrowy peeling do stóp (Paloma) - tak zachwalany przez dziewczyny na bangli. Chciałam na własnych stopach przekonać się czy rzeczywiście jest taki świetny 


Produkty do pielęgnacji twarzy:
- Odświeżający krem nawilżający na dzień (Nivea) i  Regenerujący krem na noc (Nivea) - z racji tego, że mój kremik się skończył postanowiłam skorzystać z promocji w rossmanie i zakupiłam dwa, kosztowały jedynie 9,99 zł 
Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu,  (BeBeauty) - nigdy nie miałam, a bardzo chciałam wypróbować
-  Micelarny żel do mycia i demakijażu twarzy i oczu (BeBeauty) - stały bywalec w pielęgnacji mojej buzi, uwielbiam go. W najbliższym czasie postaram się wstawić recenzję :)


Na koniec coś co pewnie dobrze znacie, albo chociaż słyszałyście o nich, a mianowicie dwa produkty, z których zamierzam zrobić tonik na wągry, mam nadzieję, że dzięki temu pozbędę się tego paskudztwa !
- Petroleum D5
- Olejek pichtowy (Altermedica)


Używałyście może, któregoś z tych produktów? 
Jak je oceniacie?


Do zobaczenia!

37 komentarzy:

  1. Ile nowości! Te płyny z Luksji bardzo mnie kuszą, ale moje studenckie mieszkanie jest wyposażone tylko w prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście jest wanna, więc mogę sobie pozwolić na takie kąpiele :D choć wiem, że nawet jakbym miała prysznic to ten płyn na pewno znalazł by się w mojej łazience :)

      Usuń
  2. Peeling jest rewelacyjny :)

    A Luksję oglądałam w drogerii, piękny zapach zgadzam się w zupełności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dziś mam zamiar użyć tego peelingu, zobaczę jak się spisze :)

      Usuń
  3. życze powodzenia z tą mieszanką...u mnie się sprawdziła i pogoniła większą część zbrodniarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie sprawdzi się podobnie :)

      Usuń
  4. Koniecznie daj znać, czy tonik zadziałał :) Poluję ostatnio na tę maskę do włosów z Kaloss'a, jeśli jest tak świetna jak opinie o niej to musze ją mieć ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O toniku na pewno za jakiś czas napiszę :) a o masce mogę jak na razie powiedzieć to, że pachnie cudownie, jak lody waniliowe/śmietankowe - za sam zapach ją pokochałam ! :)

      Usuń
  5. Jak dla mnie to same nowości masz :D
    Nic nie używałam ;)
    Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem tego płynu prostującego Marion:)maseczki kallos nigdzie nie mogę spotkać, a bardzo chciałabym wypróbować.
    kasztanowy żel do nóg często kupuję, micel z Biedronki kupiłam pierwszy raz i wkrótce zobaczymy jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn i żel micelarny z biedry miałam i były ok :)

    Co do olejku pichtowego to go mam i zastanawiam się, w jaki sposób używać.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nadal poluje na ten cukrowy peeling i upolować go nie mogę :( Większość to kosmetyki których nigdy nie miałam, wiec czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja znam jedynie produkt z ziaji...a reszta kusi mnie samym widokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale Paloma zakupiona i niedługo u mnie będzie (podobno.......) ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nowości , też w końcu musze zainwestować w olejek pichtowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ta odzywke kokosowa. W krótce pojawi sie i u mnie :)

    Ladne zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezłe łowy:) Pewnie kilka rzeczy przygarnęłabym:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie zakupy :)

    zrobiłam sobie ten tonik z olejku pichtowego i petroleum, ale mimo regularnego stosowania przez kilka miesiecy, wiekszych kozysci nie przyniosl ;/
    a moze mialam za duze oczekiwania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak się u mnie sprawdzi. Moja siostra była bardzo zadowolona z efektów :)

      Usuń
  15. Uwielbiam te wielkie płyny z Luksji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo interesujące zakupy :-)
    mam maskę Kallos - pachnie obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  17. mam jedynie micelek z Biedronki ;P i swietnie sie sprawdza ;D niezle zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne * _ * Muszę się wybrać też na zakupy :>
    Cudowny blog i szablon ♥
    Ja dopiero zaczynam , może zajrzysz ?
    + Oczywiście obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię peeling Paloma, dla mnie świetny i ten zapach...

    OdpowiedzUsuń
  20. same perełki z tego co widze...bebeauty jest boskiii ):

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw kosmetyków na wiosnę . Jestem ciekawa tego olejku pichtowego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zakupy, tez kupiłam płyn Luksji zresztą już 3, ale inny zapach

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie w kolejce czeka płyn micelarny z Biedronki :)

    Obserwuję Cię :)

    http://daypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosia ale się obłowiłaś :) Znam tylko żel do nóg kasztanowy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O tym olejku słyszę pierwszy raz. ;o
    Płyny do kąpieli z Luksji fajnie pachną, szczególnie ta nowa seria. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Karmel :D już mam ochotę! Miałam żel kasztanowy i nie zauważyłam znacznego działania niestety. Tyle, że fajnie się go nakłada, sam żel daje ulgę gdy jest chłodny.

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę że zakupy udane same cudowności, ciekawi mnie zapach tego płynu Luksja:)
    Zapraszam Cie do wzięcia udziału w moim rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. płyn Luksji rewelacja , uwielbiam takie zapachy

    OdpowiedzUsuń
  29. seria be beauty super i ta maska do włosów - miałam, była rewelacyjna do moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie miałam żadnego z tych produktów...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony tu komentarz .
Mile widziane uwagi jak również wskazówki, które pomogą mi w ulepszaniu bloga .
Jeśli spodobało Ci się u mnie, to zapraszam częściej ! ;)