czwartek, 9 maja 2013

Paloma Foot Spa, Cukrowy Peeling do stóp z olejkiem winogronowym i migdałowym

W mojej łazience obowiązkowym kosmetykiem jest peeling, nie tylko ten do twarzy oraz ciała, ale również do stóp. Długo szukałam swojego ideału, aż w końcu znalazłam! Jest nim Cukrowy Peeling do stóp z olejkiem winogronowym i migdałowym firmy Paloma.
Jesteście go ciekawe?


Kilka słów od producenta: 
Cukrowy peeling do stóp o orzeźwiającym zapachu, dzięki zawartości kryształków cukru szybko i skutecznie usuwa suchy i zrogowaciały naskórek, niwelując wszelkie zgrubienia. Idealnie wygładza oraz zmiękcza skórę stóp, wspomagając jej odnowę i regenerację. Olejki winogronowy imigdałowy, witaminy A i E -intensywnie nawilżają, odżywiają i natłuszczają naskórek. Zabieg zapewnia świeżość, odprężenie i uczucie „lekkich stóp”. Pozostawia stopy niezwykle miękkie i aksamitnie gładkie.


Moja opinia:
Peeling zamknięty jest w dość szerokim, plastikowym opakowaniu z zakrętką. Słoiczek fabrycznie zabezpieczony jest "sreberkiem" dzięki czemu jesteśmy pewni, że nikt wcześniej nie otwierał naszego kosmetyku. Biało-turkusowa kolorystyka opakowania bardzo przykuła moją uwagę swoją delikatnością - bardzo lubię takie tonacje. Na etykiecie słoiczka znajdziemy wszystkie potrzebne nam informacje tj. skład czy sposób użycia.


Konsystencja peelingu jest bardzo zwarta. Gdy wydobywamy go z opakowania od razu czuć, że to nie jest byle jaki kosmetyk. Jest twardy i wyczuwalne są  w nim bardzo duże drobinki cukru. Na początku ciężko go rozprowadzić na stopach , ale  dzięki zawartości olejków po chwili jego konsystencja się zmienia i bez problemu możemy wykonać nasz domowy zabieg

Zapach peelingu jest bardzo orzeźwiający . Nie potrafię go dokładnie określić, ale jak dla mnie jest bardzo przyjemny i bardzo umila nam czas peelingowania.


Co do działania mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że dla mnie jest to najlepszy peeling jaki kiedykolwiek miałam ! Kryształki cukru znajdujące się w kosmetyku świetnie usuwają martwy naskórek, a także przyjemnie masują, dzięki czemu nasze stopy są gładkie, miękkie, a dzięki zawartych w nim olejkach czujemy  ich nawilżenie i natłuszczenie. W momencie kiedy pielęgnujemy nasze stopy również nasze dłonie korzystają na tym, dlatego uważam , że jest to kosmetyk 2w1. Wiem, że Paloma ma specjalny peeling do dłoni , ale myślę, że to zbędny wydatek, bo przecież tu mamy ten sam zabieg za jednym razem . 


Ten kosmetyk z pewnością zagości ze mną na dlużej. 
Znacie ten peeling? A może macie jakieś swoje ulubione ?

.

22 komentarze:

  1. nie znam tego cuda ale opinie widze ze ma kapitalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi bardzo przypadl do gustu;) fajny jest
    zapraszam na rozdania;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i oceniam całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no,no, a gdzie dostać go mogę ;p ? bo nie widzę, albo przeoczyłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz go w rossmanie :) A cena to ok 9 zł, chyba że trafisz na promocję :)

      Usuń
  5. ja uwielbiam właśnie peelingi cukrowe, o takiej właśnie gęstej konsystencji :) Ale moim już na zawsze ukochanym jest migdał i kokos od Eva Natura- tylko nigdzie nie mogę go teraz kupić :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uwielbiam cukrowe peelingi, ale tego jeszcze nie miałam. Widzę jednak, że jest warty wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu się skusić na to niebieskie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię peelingów do stóp...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie, uwielbiam ! :)

      Usuń
  9. Nigdy o nim nie słyszałam, ale po przeczytaniu Twojej recenzji wiem, że muszę go mieć! :D Czy można go kupić w drogeriach Rossmann lub Hebe? Czekam na odpowiedź, bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmanie na pewno tak, bo sama tak kupiłam :) A w Hebe niestety nie wiem czy jest :)

      Usuń
  10. Ja od dłuższego czasu jestem wierna peelingowi Tso Moriri, ale ten też wygląda nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo go lubię! :)
    Piękne zdjęcia Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam! odkąd go poznałam nie kusi mnie nic innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :) Peelingi moja miłość. Do twarzy, dłoni, stóp czy ciała. Uwielbiam wszystkie :)

    Zapraszam do mnie http://paulinadziewczynaratownika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydał by mi się teraz takie peeling!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem że ma on wielu miłośników, mnie jednak nie zachwycił. Moim zdaniem używanie "na sucho" jest mega kłopotliwe, a na wilgotne stopy, słabo działa i momentalnie znika :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio czaję się na peeling Palomy do rąk, ale nigdzie go nie mogę znaleźć ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Od dłuższego czasu kusi mnie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten peeling jest na mojej liście zakupowej. pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony tu komentarz .
Mile widziane uwagi jak również wskazówki, które pomogą mi w ulepszaniu bloga .
Jeśli spodobało Ci się u mnie, to zapraszam częściej ! ;)