wtorek, 11 czerwca 2013

"Age Defense 3D" Maska Skutecznie Odmładzająca od Efektimy

Do tej pory myślałam, że w moim wieku nie potrzebuję maseczek odmładzających , ale gdy ostatnio  przyjrzałam się mojej twarzy to dopatrzyłam się zmarszczek na czole...Mimiczne czy niemimiczne, ale zmarszczki... Dlatego nie wahałam się i wypróbowałam kolejną maseczkę firmy Efektima. Tym razem była to Maska Skutecznie Odmładzająca "Age Defense 3D".
Chcecie dowiedzieć się czy byłam z niej zadowolona? Zapraszam dalej :)


Co obiecuje producent: Skuteczna maseczka przeciwzmarszczkowa. Zawiera natychmiastowo działający kompleks napinający. Spłyca zmarszczki i przywraca skórze jędrność oraz sprężystość. Chroni przed wolnymi rodnikami. Liftinguje i stymuluje komórki do produkcji kolagenu. Wzbogacona w wyciąg z lotosu i Gerbery Jamesona wygładza skórę oraz zmniejsza zmarszczki mimiczne. 

Efektem zabiegu jest zregenerowana, gładka i elastyczna skóra. Zmarszczki stają się mniej widoczne.


Moja opinia:
Maseczka znajduje się w saszetce o pojemności 7ml. Design opakowania jest bardzo ładny, utrzymany w większości w kolorystyce czerwono- białej.

Na opakowaniu producent napisał nam, aby maseczkę nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, niestety taka ilość jaka znajduje się w saszetce nie wystarcza, aby pokryć te wszystkie partie jednocześnie.


Konsystencją maseczka przypomina dość gęsty, treściwy krem, ale aplikacja nie sprawia żadnych trudności. Zapach kosmetyku jest dość intensywny, ale po nałożeniu na twarz ulatnia się , pozostawiając jedynie delikatną woń kwiatów.  


Po upływie zalecanego czasu podanego na opakowaniu (20min) , należy pozostałość niewchłoniętej maseczki  usunąć za pomocą wacika. Twarz po użyciu tego produktu była świetnie, ale to naprawdę świetnie nawilżona, wygładzona, a co bardzo mile mnie zaskoczyło moje czoło się "wyprostowało". Buzia nabrała świeżości, a jej koloryt się wyrównał. 


Dla mnie ta maseczka to szybki sposób na super nawilżoną i rozpromienioną cerę.
A wy miałyście już przyjemność jej używać?
Jak się u Was spisała?


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Nie wpłynęło to jednak na moją opinię.



O innych maseczkach jakie miałam okazje przetestować możecie poczytać tutaj :

        

        

9 komentarzy:

  1. muszę nabyć te maseczki z Efektimy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. testowałam już ja tez byłam bardzo pozytywnie zaskoczona efektem nawilżenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam nic tej marki ale od jakiegoś czasu słyszę bardzo dobre opinie na temat ich masek i peelingów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ją polubiłam, i jeszcze taką błotną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabiłaś mnie tymi zmarszczkami :) Ja coś się ociągam z tymi maseczkami, muszę wreszcie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) Ale serio się pojawiły..:( A to wszystko przez wysuszające maści, kremy i inne pierdółki wypisywane przez dermatologa, gdy walczyłam z trądzikiem...

      Usuń
  6. Tej jeszcze nie próbowałam, a wygląda ciekawie. Opinia zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tą maseczkę polubiłam, wprawdzie obiecuje jakiś efekt odmłodzenia, u mnie to głównie nawilżenie, ale i tak byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe czy istnieje jakaś maseczka, która naprawdę odmładza:P

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony tu komentarz .
Mile widziane uwagi jak również wskazówki, które pomogą mi w ulepszaniu bloga .
Jeśli spodobało Ci się u mnie, to zapraszam częściej ! ;)