środa, 12 czerwca 2013

Efektima Push-Up Cure - Intensywne Serum Modelujące Biust

Chyba każda kobieta chce, aby jej biust był zadbany i ładnie prezentował się w każdej sytuacji. 
W tym celu wykonujemy różnego rodzaju ćwiczenia , jak również sięgamy po preparaty do tego przeznaczone. 
W ostatnim czasie miałam przyjemność testować Intensywne serum modelujące biust "Push-up Cure" od Efektimy, a dziś chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na jego temat. Jesteście ciekawe czy widziałam jakieś efekty? To zapraszam do lektury :)


Kilka słów od producenta: 
Pozbawione sprężystości piersi to problem, którego przyczyną może być rozciągnięcie skóry lub utrata ich objętości. Zjawisko to jest często następstwem utraty wagi, ciąży, karmienia i częstych zmian hormonalnych, starzenia się skóry oraz niewłaściwą diety. Preparat Push Up - Cure przeznaczony jest do pielęgnacji skóry biustu. Posiada przyjemną i lekką konsystencję kremu, który z łatwością się rozprowadza, szybko wchłania, sprawiając że skóra jest gładka i przyjemna w dotyku. Doskonale dobrane składniki sprawiają, że biust nabiera pełniejszych kształtów, staje się jędrny oraz sprężysty. Skóra po zastosowaniu preparatu jest wzmocniona, nawilżona, elastyczna i  wygładzona.



Działanie i rezultaty:

• Optycznie podnosi i modeluje biust
• Odpowiednio nawilża i wygładza 
• Zwiększa regenerację skóry
• Ujędrnia i uelastycznia 
• Skutecznie wzmacnia i napina skórę


Precyzyjnie dobrane składniki aktywne w udowodniony badaniami sposób pozwolą zmniejszyć istniejący problem.

KOLAGEN - nawilża i wpływa na utrzymanie właściwego stopnia wilgotności skóry, chroniąc ją jednocześnie przed utratą wody transepidermalnej. Elastyna zaś, będąca wraz z kolagenem, podstawowym składnikiem włóknistej tkanki łącznej skóry właściwej, odpowiada za sprężystość i elastyczność.

KIGELIA AFRICANA - ma działanie antystarzeniowe: zwalcza wiotczenie skóry i brak napięcia piersi. Posiada klinicznie udowodnione działanie poprawiające sprężystość i elastyczność, a także wpływa na regenerację skóry piersi.

BIO-BUSTYL - zalecany jest do pielęgnacji biustu oraz w przypadkach pojawienia się obwisłej skóry. Ujędrnia i napina biust poprzez głęboką rekonstrukcję. Stymuluje syntezę kolagenu i elastyny. Optycznie podnosi biust.

WITAMINA E - zapewnia skórze ochronę przed wolnymi rodnikami. Sprzyja także właściwemu nawilżeniu oraz regeneracji skóry.


Moja opinia:
Serum otrzymujemy w plastikowej buteleczce o pojemności 150ml, która przyciąga uwagę swoją bardzo delikatną, subtelną szatą graficzną. Opakowanie zawiera dozownik w formie pompki, dzięki której w szybki i  higieniczny sposób wydobędziemy odpowiednia dla nas ilość produktu.


Konsystencja serum jest lekka, dość rzadka o białym zabarwieniu. Zapach kosmetyku jest po prostu cudowny - delikatny, pudrowy, naprawdę umila nam czas w którym używamy kosmetyku. Mimo dość małej pojemności serum jest bardzo wydajne, ponieważ potrzeba dosłownie jedna porcja (jedna pompka), i taka ilość kosmetyku wystarczy do jednorazowego użycia. . Jeśli chodzi o samą aplikację to nie ma z nią jak najmniejszych problemów, ponieważ mleczko świetnie się rozprowadza  na skórze. Dzięki temu, że nie wchłania się zbyt szybko, mamy więcej czasu na masaż naszego biustu, który ma dodatkowo wspomóc działanie kosmetyku.


Jesteście ciekawe czy zobaczyłam jakieś efekty? Już wam mówię. :) Gdy pierwszy raz wypróbowałam tego serum byłam mega zachwycona zapachem, a gdy użyłam go na biust i dekolt, skóra zrobiła się idealnie gładziutka, miękka i świetnie nawilżona. Przy regularnym stosowaniu zauważyłam(jak również mój K), że piersi zrobiły się jędrniejsze, delikatnie pełniejsze, a skóra elastyczna. Dodatkowym plusem jest to, że nie pozostawia tłustego filmu na skórze, którego tak bardzo nie lubię. Jedyne do czego bym się przyczepiła to brak prawdziwego efekt push-up, chociaż nie spodziewałam się, że dzięki takiemu specyfikowi można coś takiego uzyskać.


Nigdy nie używałam tego typu kosmetyków, więc nie mam porównania z innymi, ale muszę powiedzieć, że bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie to serum. Uważam, że to bardzo dobry produkt, który pomoże nam dobrze zadbać o nasz biust.


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Nie wpłynęło to jednak na moją opinię.

19 komentarzy:

  1. Nie miałam.... Nie bardzo wierzę w działanie takich specyfików. Ale może kiedyś kupię, by się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo spodobał ten specyfik. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że wart jest spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. produkt i u mnie się sprawdził...bardzo polubiłam to serum;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, ja obecnie używam serum z evelline,

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam żadnego serum do biustu, ale chyba czas zacząć :) Ten wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjemny kosmetyk, polubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada zachecajaco ale czy dziala!

    Zapraszam na konkurs do wygrania dowolna para butów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wychodzi na to, że działa :) Aby uzyskać prawdziwy efekt push-up kosmetyki niestety nie starczą, ale pomagają jedynie utrzymać elastyczność skóry .

    OdpowiedzUsuń
  10. pozytywny kosmetyk :) chetnie po niego siegne

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze dba o biust, to prawda :) Ale jeśli chodzi o mnie , to nie unosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie ujedrnia biust a zarazem podnosi go do gory. Mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja słyszałam ze pompki są dobre na biust ;)
    Ale co do produktu no to chyba po niego sięgne bo nie za bardzo chce mi sie cwiczyć xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm :) Nie używałam, ale w przyszłości być może spróbuję :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie ten kosmetyk w ogóle się nie sprawdził, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Efektu Push-up nie było, ale fajnie nawilżał.

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie w sumie nieźle się spisało to serum, ale bardzo zapchało skórę na dekolcie :/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony tu komentarz .
Mile widziane uwagi jak również wskazówki, które pomogą mi w ulepszaniu bloga .
Jeśli spodobało Ci się u mnie, to zapraszam częściej ! ;)