sobota, 15 czerwca 2013

Liebster Blog Award po raz pierwszy!

Ostatnio zostałam nominowana do Liebster Blog  przez dwie blogowe koleżanki judith i Annabelle Beauty.
Dziękuję bardzo za to wyróżnienie. Jest to moja pierwsza akcja tego typu, dlatego tym bardziej jest mi z tego powodu miło :) 


Kilka słów o tym, na czym to wszystko polega :)
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " dobrze wykonaną robotę ".Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość do rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym ) oraz zadajesz 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cie nominował.

Odpowiedzi na pytania judith :
1. Czemu zostałaś blogerką?
Blogerką zostałam za namową mojego chłopaka. Zobaczył, że mam fioła na punkcie kosmetyków i ciągle siedzę na różnych portalach kosmetycznych, skrobię recenzje i latam z aparatem, żeby później wstawić zdjęcia. W sumie sama długo się wahałam, ale gdyby nie on to chyba bym się nie zdecydowała na życie w blogosferze :)
2. Czego się najbardziej boisz?
Hmm... chyba najbardziej boje się wracać sama do domu wieczorową porą.
3. Co Cię inspiruje?
Wszystko co mnie otacza :)
4. Która pora roku ma według Ciebie największy urok?
Wiosna - wszystko na nowo ożywa :) 
5. Bez czego nie wyobrażasz sobie dnia?
Bez muzyki
6. Kogo najbardziej cenisz?
Mojego K bez którego nie wyobrażam sobie życia.
7. Jakie jest Twoje kosmetykowe marzenie?
Kaminomoto - od bardzo dawna o nim marzę i mam nadzieję,
że w końcu wpadnie w moje łapki :D
8. Ulubiony kolor na pazurkach?
Każdy pastelowy kolorek
9. Kosmetyk beż którego nie zrobisz makijażu?
Czarna kredka jest obowiązkowa :)
10. Ulubiony smak z dzieciństwa?
Kinder niespodzianka :D
11. Wolisz dzień czy noc?
To zależy od sytuacji ;)

Odpowiedzi na pytania Annabelle Beauty:
1. Ulubione imię męskie?
Kuba
2. Czy wierzysz w pierwszą miłość?
Jak najbardziej :)
3. Zdrada - do wybaczenia, czy nigdy w życiu?
Myślę, że jeśli się naprawdę kogoś kocha to wiele można wybaczyć, ale tylko wtedy kiedy to nie jest powtarzająca się sytuacja.
4. Najlepszy przyjaciel człowieka to....?
Kot
5. Morze, góry czy Mazury?
Oczywiście, że morze ;)
6. Jazda na rowerze czy na rolkach?
To i to :)
7. Sukienka mini, midi czy maxi?
Mini :) W innych się nie czuję zbyt dobrze
8. Lakiery piaskowe - lubisz czy niekoniecznie?
Nie miałam jeszcze takiego lakieru, ale widziałam je u kogoś na pazurkach
i prezentują się bardzo dobrze :) 
9. Włosy spięte czy rozpuszczone?
Rozpuszczone :)
10. Najlepszy film godny polecenia?
Trzy metry nad niebem :)
11. Mega wciągająca książka godna polecenia?
Niestety rzadko czytam książki, więc nic ciekawego nie polecę

Moje pytania:
1. Jesteś rannym ptaszkiem czy nocnym markiem ?
2. Ulubiona pora roku.. ?
3. Jaka piosenka wzbudza w Tobie najwięcej emocji?
4. Czego najbardziej nie lubisz?
5. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
6. Jesteś typem optymisty czy pesymisty?
7. Jakie jest Twoje marzenie?
8. Kosmetyk, którego nigdy nie zabraknie w Twojej kosmetyczce?
9. Jaki jest twój ulubiony zapach?
10. Co skłoniło cię do założenia bloga?
11. Co Cię motywuje do blogowania?

14 komentarzy:

  1. dziękuje Ci za nominację kochana :)) A co do zdrady, jestem tego samego zdania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję nominacji, też brałam udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy metry nad niebem oglądałam ten film już z 5 razy, kocham<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również boję się sama wracać wieczorem. Niby mieszkam w centrum, ale!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję nominacji ;) ja sama nie przepadam za udziałem w takich zabawach ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostajesz kolejną nominacje do Liebster Blog Award serdecznie zapraszam http://tococieszy.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację, jest mi bardzo miło :)
    Z Kinder Niespodzianką zgadzam się w stu procentach, też kojarzy mi się z dzieciństwem! Ale muszę przyznać, że choć dawno ono minęło to do dzisiaj pozwalam sobie na ten raj dla podniebienia od czasu do czasu :D
    "Trzy metry nad niebem" - film faktycznie godny polecenia.
    A o Kaminomoto również marzę, ale cena jakoś szczególnie mnie nie zachęca :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ;)
    Dzięki za koma i odwiedziny ;)

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też wybrałabym morze jako ulubione miejsce :)

    I przypomniałaś mi, że wypadałoby się już zabrać za zaległe tagi... niektóre czekają od miesięcy nim się nimi zajmę, ech ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wyróżnienia:)
    pozdrawiam serdecznie, obserwuję z największą przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę sprawidzić co to jest to Kaminomoto;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że Twój chłopak w końcu Cię namówił na założenie bloga, bo teraz jesteś z nami :) Ja też bardzo lubię pastelowe kolorki, a za brak czasu na czytanie, to należą Ci się baty :D HAHAHA :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony tu komentarz .
Mile widziane uwagi jak również wskazówki, które pomogą mi w ulepszaniu bloga .
Jeśli spodobało Ci się u mnie, to zapraszam częściej ! ;)