piątek, 21 czerwca 2013

Nowości kosmetyczne + przegląd poczty III

Hej! :)
Dzisiaj pościk trochę "chwalipięcki" ;p Chciałam Wam pokazać moje łowy majowo-czerwcowe , bo trochę się ich nazbierało, a przy okazji będziecie mogły zobaczycie moje dwie paczuszki, które ostatnio do mnie dotarły :)


Jeszcze niedawno postawiłam sobie szlaban na zakup jakichkolwiek produktów pod prysznic, bo miałam pozaczynane kilka opakowań i zamiast je wykończyć to ciągle coś przybywało, dlatego powiedziałam sobie, że dopóki ich nie wydenkuję to nic nowego nie kupię. Postarałam się i tak oto mogłam pozwolić sobie na coś nowego. :) Tym razem padło na żele ISANA. Wybrałam dwa, choć podobało mi się znacznie więcej, ale co za dużo to niezdrowo ;)


Uwielbiam peelingi i zawsze muszę mieć choć jeden w swojej łazience, a z racji tego, że mój  już był na wykończeniu, zaopatrzyłam się w coś nowego. Tym razem skusiłam się na peeling BeBeauty z biedronki o którym było tak głośno na blogach i na cukrowy peeling z Perfecty. Zaczęłam używać już tego biedronkowego i mogę Wam powiedzieć, że jest całkiem niezły choć ja lubię jeszcze ostrzejsze zdzieraki. Jestem ciekawa jak się spisze ten z Perfecty :)


Na majowej promocji w Rossmannie oczywiście musiałam obkupić się w maseczki i peelingi. Uwielbiam ich używać, a że cena bardzo zachęcała to postanowiłam zrobić sobie mały zapasik ;)


Dodatkowo do tego dokupiłam peeling enzymatyczny w tubce. Bardzo mnie ciekawi i w końcu się na niego skusiłam :)


A tu kolejne trzy nowości :
- baza pod cienie do powiek, Avon 
- korektor w sztyfcie Clearface, Manhattan
- tusz do rzęs Curling Pump Up, Lovely


I ostatnią zdobyczą jest odżywka 6 w 1 z Eveline. Miałam kiedyś wersję 8 w 1 i spisywała się naprawdę świetnie, dlatego postanowiłam wypróbować tą. Mam nadzieję, że coś pomoże, bo ostatnio paznokcie nie wyglądają najlepiej :/


----------------------------------
A na koniec chciałam Wam pokazać co znalazłam w otrzymanych paczuszkach.

Pierwsza przesyłkę dostałam od Doliny Kremowej w ramach akcji "Przygarnij kosmetyk" zorganizowanej na blogu Marzeny. Zawartość przesyłki sprezentowałam mojemu K, będzie miał co testować :)


Z drugiej paczuszki wyjątkowo się ucieszyłam, bo nie spodziewałam się w tym czasie. W środku znajdowało się Globalne serum antycellulitowe 360. Teraz w okresie letnim strasznie się przyda. Jestem ciekawa jak się sprawdzi :)



Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.


------

Znacie te produkty?
A może któryś szczególnie Was zaciekawił? :)


43 komentarze:

  1. Ta baza z Avonu jest świetna. Jestem z niej bardzo zadowolona. Szkoda tylko że jest jej tak mało. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jej jeszcze nie używałam, ale mam nadzieje, że i u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Mój mąż też ma ten balsam po goleniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. maseczki Ziaja są super i peeling gruboziarnisty perfecty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zupełności się z Tobą zgadzam! :)

      Usuń
  4. sporo tego się uzbierało :)
    bardzo lubię żele Isany, szczególnie te letnie owocowe wersje zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, nazbierało się tego troszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. peeling z perfecty koniecznie musisz o nim napisać,bo akurat tego nie miałam, a jestem ciekawa czy jest taki słodki skoro czekolada ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko wypróbuję to na pewno dam znać , ale najpierw muszę skończyć ten winogronowy :)

      Usuń
  7. serum z tołpy zaczęłam już testować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo peeling czekoladowy- jak ja uwielbiam takie cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo <3 cudo :)
    hejka a u mnie nn ;)
    zapraszam, teraz bez problemu można dodawać komy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam obecnie ten czekoladowy peeling z Perfecty, cudnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie otwierałam, ale mam nadzieję, że i mi przypadnie do gustu :)

      Usuń
  11. Widzę żele z Isany ;-) super są jak za taką cenę

    OdpowiedzUsuń
  12. Tusz z Lovely- uwielbiam :) Pisałam o nim nawet recenzję ;)

    Co do odżywki Eveline, kiedyś dostałam taką od koleżanki i napisałam o tym prezencie notkę i w komentarzu ktoś kiedyś wysłał mi link z recenzji tego produktu i to co przeczytałam odjęło mi mowę. Odżywka tak bardzo zniszczyła pewnej dziewczynie paznokcie, że to aż nie do wiary było dla mnie. Było też coś o tym, że jest rakotwórcza- chyba ;p Próbowałam znaleźć to w sieci, ale nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam również o przypadkach, że komuś zaszkodziła. Ja używałam już kiedy 8w1 i spisała się świetnie :)

      Usuń
  13. No, widzę że trochę rzeczy Ci się uzbierało :) Czekamy na opiniee :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam żele z Isany - ich zapachy są zabójcze :) A dzisiaj udało mi się wykończyć powyższy peeling winogronowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam ich zapachy :)

      Usuń
  15. Super te wszystkie kosmetyki ,ja poznaje teraz również globalne serum /dzisiaj u nie również post z tym co mi przybyło w czerwcu/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... to będziemy testować razem :)

      Usuń
  16. daj znać, jak to serum ;)


    Zapraszam na słodką biżuterię !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już je dobrze przetestuję, to na pewno podzielę się z Wami opinią :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. A ja pierwszy raz dopiero mam z nią styczność :)

      Usuń
  18. Super produkty dostałaś , miłego testowania ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  19. Maseczki z ziaji są najlepsze :)
    Podoba mi się tu i zajrzę jeszcze kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hejka a u mnie nn ;) i życzę udanych wakacji ;)

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo jestem ciekawa tego globalnego serum...antycelluluitowa 14 dniowa wersja jest bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Daj znać jak sprawdzi się ten peeling enzymatyczny z Perfecty ;) Kupiłaś go w Rossmannie?

    OdpowiedzUsuń
  23. rzeczywiście sporo zdobyczy , bardzo lubię zapachy żeli z Issany ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony tu komentarz .
Mile widziane uwagi jak również wskazówki, które pomogą mi w ulepszaniu bloga .
Jeśli spodobało Ci się u mnie, to zapraszam częściej ! ;)