środa, 7 sierpnia 2013

Green Pharmacy - Jedwab w płynie, serum na łamliwe końcówki

Kosmetyków do włosów mam sporo od kiedy postanowiłam o nie naprawdę zadbać. Mimo tego, że z natury mam dość proste włosy, to w gimnazjum, gdy zachciałam mieć modną fryzurę oczywiście je wycieniowałam przez co zaczęły się strasznie wywijać we wszystkie strony i tak oto postanowiłam je pomęczyć prostownicą, żeby jako tako wyglądały. Ta męczarnia trwała aż 7 lat! Więc możecie sobie wyobrazić w jakim stanie były moje kłaczki:( Końcówki byly suche, matowe i strasznie się łamały. Ale odkąd zmądrzałam zaczęłam je zabezpieczać i oczywiście prostownica poszła w odstawkę. Ale do rzeczy. 
Dziś chciałam Wam przedstawić produkt, którym właśnie zabezpieczam moje włosy, a mianowicie mowa tu o  Jedwabie w płynie od Green Pharmacy, który z jedwabiem nie ma nic wspólnego, a to dlatego, że w składzie nie ma go ani trochę, ale to nie przekreśla skuteczności jego działania. Nie przedłużając już, przejdźmy w końcu do recenzji ;)


Od producenta:
Jedwab w płynie, serum na łamliwe końcówki. 100% ekstraktu aloesu. Bardzo silnie skoncentrowane serum wygładza końcówki włosów i przeciwdziała ich rozdwajaniu, dla efektu jednolitych włosów na całej ich długości. Przeznaczone do włosów: cienkich, delikatnych, łamliwych, uwrażliwionych na wskutek działania czynników chemicznych i/lub mechanicznych, przemęczonych zabiegami fryzjerskimi. Dzięki lekkiej formule nie obciąża włosów. Olejki ryżowy i kameliowy regenerują uszkodzoną strukturę włosa i chronią końcówki przed rozdwajaniem. 100% ekstrakt aloesu i olejek cedrowy nawilżają przesuszone partie włosów przywracając im lśniący, zdrowy wygląd.

Sposób użycia: rozprowadzić 1-2 kropelki serum na końcówki suchych lub zwilżonych włosów. Nie spłukiwać. 

pojemność: 30 ml
cena:  ok 9zł 


Moja opinia:
Serum otrzymujemy w ładnej, plastikowej buteleczce z pompką o pojemności 30 ml. Dzięki przezroczystym ściankom ,możemy swobodnie kontrolować ilość pozostałego produktu. Pompka znajdująca się na buteleczce jest bardzo wygodna, dozuje idealne porcje kosmetyku


Zapach  serum jest cudowny! - słodki, jakby cukierkowy, ale bardzo delikatny.
Konsystencja  dość gęsta, bardzo oleista, ale w żadnym wypadku nie przetłuszcza włosów. Z łatwością rozciera się w dłoniach i nakłada na końcówki. Używam tego cudeńka już grubo ponad miesiąc, a ubyło mi 2/3 opakowania, więc jest bardzo wydajne.
Jeżeli chodzi o skład to tak jak mówiłam nie ma w nim jedwabiu, więc producent troszkę nas oszukuje nazywając tak produkt, ale pomijając to muszę powiedzieć, że skład jest bardzo przyzwoity. Z tego co się zorientowałam znajdują się w nim bardzo lekkie silikony, które możemy zmyć łagodnym szamponem, a także ekstrakt z aloesu, jak i nawilżające olejki - naprawdę super :)


 Codziennie po myciu i nałożeniu odżywki, nanoszę serum na włosy od połowy ich długości. Zazwyczaj po wysuszeniu mojej czupryny nakładam jeszcze jedną porcję kosmetyku, aby lepiej je zabezpieczyć. Końcówki są świetnie nawilżone, miękkie i błyszczące. Po żadnym kosmetyku tego typu nie miałam tak zdrowo wyglądających włosów. Już nie mam problemu z łamaniem się włosów, co wcześniej było na porządku dziennym. W końcu widzę, że rosną.

 Poniżej zdjęcie moich kłaczków po użyciu tego serum ;)

Zdjęcie wykonane z lampą

Znacie ten produkt? Ja wcześniej przechodziłam obojętnie, ale teraz wiem co traciłam. !



48 komentarzy:

  1. Jeszce nie widzialam jedwabiu z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie znam tego produktu, ale chętnie próbuję nowe rzeczy wygładzające włosy, więc na pewno się nim zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piękne włoski!:D Tylko pozazdrościć!:D Muszę wypróbować to serum, skoro jest skuteczne;)
    Pozdrawiam!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale zanim będą całkowicie zdrowo wyglądały minie jeszcze sporo czasu :)

      Usuń
  4. masz cudowne wloski :)serum warte wyprobowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, warto je wypróbować :) Na pewno lepszy od tego serum z avonu, przysięgam :p

      Usuń
  5. Ja szukałam go w naturze, ale była bieda. Chyba wykupiony. Szukam czegoś właśnie bez alkoholu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście znalazłam i w dodatku była promocja , jedynie 5,99 ! :)

      Usuń
  6. ja go właśnie używam ale dość krótko, więc ciężko powiedzieć coś więcej:)
    śliczne włoski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wyrobisz sobie o nim zdanie, daj znać jak się sprawował na Twoich włosach :)

      Usuń
  7. och, masz piękne włoski :) sama z chęcią wypróbuję to cudo na moje końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sandy wypróbuj, bo warto ! :)

      Usuń
  8. Włosy masz cudowne! nie słyszałam o tym produkcie ale chętnie go wypróbuje bo moje włosy coś pomału rosną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz ten sam problem co ja : końcówki się łamią i wydaje się, że włosy wolno rosną :) I dziękuję :)

      Usuń
  9. jejku, jakie masz długie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go od niedawna, po kilku użyciach jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już po pierwszym byłam zadowolona, a przy regularnym stosowaniu to już w ogóle ;p

      Usuń
  11. ja tez chcę takie, masz ładny odcień ;)
    dzięki za ta notkę, przydała mi się ;dd
    u mnie nn :) i wyniki konkursu ;) zapraszam;)
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z lampą wychodzą mi trochę jaśniejsze ;p

      Usuń
  12. ja go uzywam ale jakos jeszcze nie mam zdania...
    piekne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałby mi sie taki jedwab ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tak jak Ci pisałam jestem w trakcie używania :) A włosy masz prześliczne , zawsze chciałam mieć taki kolor włosów ;) nie wiem czemu ale wyobrażałam sobie Ciebie że masz włosy tak do ramion ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy tak odbiły światło lampy, że wyszły trochę jaśniejsze niż w rzeczywistości. Zresztą w każdym świetle wychodzą inaczej, a poza tym tak od połowy ich długości są jaśniejsze. A do ramion miałam dwa lata temu ;p

      Usuń
  15. masz piękne włosy. ten jedwab ma świetną reklamę.
    pewnie wypróbuję jak skończę mój olejek z avonu arganowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wypróbuj, bo warto :)

      Usuń
  16. Kupiłam to serum dosłownie parę dni temu, na razie jestem bardzo zadowolona a Twoja opinia doskonale rokuje. mi też podoba się buteleczka i zapach.:) Przy okazji zaprasz do mnie na rozdanie jeśli masz ochotę :)
    Ps. Piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie Ty masz piękne włosy *_*
    Ja też muszę zacząć dbać o swoje końcówki włosów. Tylko najpierw jestem zmuszona je ściąć, bo wyglądają koszmarnie :(
    A tego produktu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię stosować różne odżywki i jedwabie do włosów, ale tego serum nigdy nie miałam.
    Ale masz piękne włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego produktu, ale używam serum z Pantene i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne włoski masz ;) A ten jedwab mam, ale jeszcze nie używałąm ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam i uzywam, jego zapach jest taki delikatny i porzyjemny ze zaluje ze nie jest to np. lakier do wlosow, zebysmy mogly stosowac go w wiekszej ilosci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie slyszalam o tym produkcie.
    Masz sliczny wyglad bloga:)
    zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz śliczne włosy :) Jeszcze nie używałam tego typu kosmetyku, ale patrząc na efekty chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto ! :) Dziękuję :)

      Usuń
  24. Masz piękne włosy, powtórzę za innymi :) kolor naturalny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalny :) Na zdjęciu z lampą wyszedł jaśniejszy i cieplejszy. Od głowy mam średni blond, ale od połowy włosów są jaśniejsze ;p

      Usuń
  25. Lepiej szukać go w Rossmannie, Naturze czy Superpharmie ?
    hm.. I Sądzicie że jest lepszy od serum wzmacniającego z BioWaxu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Naturze będzie na pewno, sama tam kupiłam ;) W Rossmanie nie widziałam . Co do tego czy jest lepszy od BioWaxu to ciężko mi powiedzieć, bo go jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  26. włosy jak marzenie !!! piękny kolor i śliczny połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam to serum, piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  28. masz piękne włosy,a na serum na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mój ulubiony jedwab <3 mam już go 3 opakowanie i czuję, że to nie ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kurczę masz piękny kolor włosów;d
    marze o takim ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. słyszałam opinię, że na dłuższą metę jedwab do włosów niszczy te końcówki, dlatego przestawiłam się na olejek arganowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony tu komentarz .
Mile widziane uwagi jak również wskazówki, które pomogą mi w ulepszaniu bloga .
Jeśli spodobało Ci się u mnie, to zapraszam częściej ! ;)