sobota, 3 sierpnia 2013

Isana Hair Seidenglanz-Spülung - Odżywka "Połysk jedwabiu"

Hej dziewczyny !
U Was też taka piękna pogoda za oknem? Ja z tej okazji korzystam i zmykam nad wodę,
 a Was zostawiam z recenzją odżywki "Połysk jedwabiu" marki ISANA.


Od producenta:
Isana Hair - odżywka `Połysk jedwabiu` : 
- do włosów suchych i zniszczonych. 
- z wysokowartościowymi proteinami pszenicy 
- pantenolem i witaminą B3 
- produkt przebadany dermatologicznie 
- przeznaczony do codziennej pielęgnacji włosów. 

Zastosowanie: po każdym myciu włosów wmasować w wilgotne włosy, 
pozostawić na krótko i starannie spłukać.

pojemność: 300 ml
cena: 5,69 zł
dostęponość: Rossmann


Moja opinia:
Odżywka znajduje się plastikowej buteleczce o pojemności 300ml. Aby otworzyć opakowanie nie musimy męczyć się z odkręcaniem zakrętki, która jak często się zdarza wyślizguje nam się z rąk, ponieważ buteleczka posiada zamknięcie na "klik", co jest moim zdaniem bardzo wygodnym rozwiązaniem. Dzięki temu, że opakowanie jest przezroczyste możemy kontrolować ilość produktu znajdującego się w środku.  Jedyną wadą buteleczki są plastikowe ścianki. Mimo tego, że są dość miękkie to niestety bardzo utrudniają wykończenie kosmetyku do samego końca, dlatego w celu wydobycia resztek konieczne jest rozcięcie opakowania.


Zapach kosmetyku jest delikatny, kwiatowy - taki jaki lubię. Konsystencja bardzo przyjemna, gładka, nie za rzadka , ale też niezbyt gęsta, Z łatwością rozprowadza się na włosach i co ważne nie spływa z nich.


Jesteście ciekawe jakie daje efekty? Już Wam mówię ! :)
Po użyciu odżywki włosy są miękkie, gładkie, a co najważniejsze nieskołtunione ! Używam łagodnych szamponów bez silikonów, przez co moje włosy jeszcze bardziej się plączą, a ta odżywka jest dla mnie świetna. Dzięki niej z łatwością rozczesuję włosy bez ich szarpania i wyrywania (choć nie obyłabym się też bez szczotki Tangle Teezer, która okazała się dla moich kłaczków idealna ). Słabo nawilża, ale od tego są bardziej skoncentrowane produkty tj. np maski. Po wysuszeniu włosy są sypkie, bardzo przyjemne w dotyku i delikatnie błyszczące

Jestem z niej naprawdę zadowolona i  ciągle po nią sięgam. 
Już nawet nie pamiętam ile opakowań zużyłam. ;p
~~~~~~~~~~~~
Macie jakieś swoje ulubione odżywki, które polecacie?

30 komentarzy:

  1. U mnie niestety nie zdała dobrze egzaminu, ale też wiem, że moje włosy potrzebują czegoś innego niż jedwab w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam, nie mam ulub odżywki, ale moje kłaki musiałyby cos miec bo są strasznie zniszczone.. nwm czy mogłabyś mi coś polecić ;)
    u mnie nn:)
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnej odżywki z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To warto wypróbować, bo cena nie jest wysoka, więc nie będzie szkoda, kiedy nie podpasuje ;)

      Usuń
  4. Oj, ja tylko z Mr.Potters...inne nie dają efektu na moich długich włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy o niej nie słyszałam. Z chęcią wypróbuję, gdy tylko ją znajdę :)

      Usuń
  5. chętnie ją wypróbuję jest tania a moim włosom przyda się połysk

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kiedy włosy są mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ! A jak są jeszcze gładkie i błyszczą to już w ogóle love :D

      Usuń
  7. Nigdy nie miałam odżywek z tej serii, ale widzę, że muszę się na tą skusić :) Tym bardziej jak ułatwia rozczesywanie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak będę miała okazję, to może się jej przyjrzę z bliska i wyląduje w moim koszyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam jej, ale jak ją zobaczę to kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mialam jeszcze ani jednego produktu Isany. Ale jak bede w Ross to zobacze sobie za nia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko rozejrzyj się :) Może akurat i Twoim włosom podpasuje :)

      Usuń
  11. Niedawno czytałam negatywną opinię tej odżywki. :P Widocznie u każdego sprawdza się inaczej. :)
    Ja nie miałam, nie wiem czy się skuszę, na razie używam z Nivea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, opinie na jej temat są podzielone, ale uważam, że za taką cenę warto wypróbować :)

      Usuń
  12. Ja stosuję tą odżywkę do mycia włosów i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem ją używam jako pierwsze O w metodzie OMO i też się sprawdza w tej kwestii na mojej włosach :)

      Usuń
  13. przed chwilą zmyłam tę odżywkę z włosów! uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
  14. na moich włosach odżywki isana raczej się nie spisują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, jedna odżywka wszystkim rodzajom włosów nie dogodzi :)

      Usuń
  15. Ale ładne zdjęcia :)

    Nie uzywałam jeszcze tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam jej nigdy , ale czytałam dużo pozytywnych opinii że chyba w końcu ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony tu komentarz .
Mile widziane uwagi jak również wskazówki, które pomogą mi w ulepszaniu bloga .
Jeśli spodobało Ci się u mnie, to zapraszam częściej ! ;)