wtorek, 13 sierpnia 2013

Maska Regenerująca z glinką brązową od Ziaji

Dziś chciałam Wam napisać kilka słów o jednej z moich ulubionych maseczek, a dokładniej o
Masce regenerującej z glinką brązową marki Ziaja.


Od producenta: 
Maseczka z glinką brązową (5%) przeznaczona do każdego rodzaju skóry.
  • Uzupełnia niedobór substancji odżywczych 
- glinka brązowa regenerująca - surowiec naturalny z grupy minerałów ilastych, jest źródłem mikroelementów: głównie krzemu (około 50%), glinu (około 15%), żelaza (około 6%), wapnia (około 4%), potasu (3%) i magnezu (2%).
  • Przyspiesza regenerację skóry:
- olej Canola  - bogaty w fitosterole, tokoferole oraz kwasy tłuszczowe. Doskonale odżywia i zmiękcza naskórek,
- glicerydy kokosowe - źródło NNKT bogatych w kwasy omega3 i omega6 niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry. Zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka,
- prowitamina B5 - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek.
  • Skutecznie wygładza drobne zmarszczki,
- proteiny ze słodkich migdałów - wyraźnie wygładzają naskórek, dając widoczne efekty liftingujące. Zapobiegają wiotczeniu skóry, wzmacniają jej strukturę i przyspieszają procesy regeneracji,
- witamina E - witamina `młodości`, neutralizuje wolne rodniki przyspieszające proces starzenia skóry. 

Sposób użycia: 2 - 3 razy w tygodniu nałożyć na skórę twarzy i szyi grubą warstwę maski. Zmyć letnią wodą po około 10 - 15 minutach.

pojemność: 7ml
cena: ok. 1,50 zł


Moja opinia:
Maseczkę otrzymujemy w saszetce o pojemności 7ml - taka ilość wystarcza na pokrycie twarzy szyi i dekoltu.  Na opakowaniu zamieszczone są wszystkie potrzebne informacje tj. opis, sposób użycia i skład.
Zapach maseczki jest słodki, bardzo przyjemny, przypomina mi trochę czekoladę :D Konsystencja dość gęsta, ale z łatwością rozprowadza się po skórze. 


Nakładam ją na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu i trzymam ok 15 minut, czasem troszkę dłużej, ale to nie powoduje żadnego podrażnienia, ani ściągnięcia. Po upływie tego czasu przemywam twarz letnią wodą. Skóra po takim "zabiegu" jest mięciutka, gładka i widocznie nawilżona. Świetnie łagodzi podrażnienia (użyłam jej po opalaniu). Twarz wygląda promiennie, a jej koloryt się wyrównujeNie uczula, ani nie powoduje powstawania nowych krostek.

Tak wygląda nałożona na buzię
(tylko się nie przestraszcie ;P)



Ja bardzo polubiłam tą maseczkę i bardzo często gości w mojej łazience.
A jakie są Wasze ulubione maseczki? :)

31 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą maskę. Co miesiąc gości na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie za bardzo się sprawdza, ale moja cera raczej źle reaguje na glinki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mam problem z maseczkami w saszetkach bo zawsze je gdzieś gubię, są małe i zapominam o nich

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam same dobre opinie na temat tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja znów zielona i nie słyszałam nawet o takim produkcie, ale chyba wart polecenia.
    u mnie nn;)
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ciągle szukam maseczki idealnej ale ta wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się ,którą wypróbować maseczkę z mojej kolekcji Ziajowej i już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszelkie glinki to ja lubie i moja buzka tez :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Długi weekend idealny na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio znowu powróciłam do robienia maseczek i zauważyłam, że moja skóra się z tego bardzo ucieszyła :) Glinki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, bo miałam czas, że po prostu nie znajdowałam na to wolnej chwili, ale właśnie nad tym pracuję :)

      Usuń
  11. Lubię tego typu maseczki, muszę spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna maseczka, przypomina mi moja z avonu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z avonu jeszcze żadnej nie używałam, mimo tego, że jestem konsultantką :)

      Usuń
  13. maseczka bardzo dobra, też uzywałam
    ogólnie lubię kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię maseczki z Ziaji a ta jest jedną z moich ulubionych :)
    Pozdrawiam koleżankę z Lublina i dołączam do grona obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosia, ale Ty masz piękne rzęsy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te maseczki z Ziai, są genialne! Dla mojej cery każdy rodzaj jest bardzo dobry, zaczynając id nawilżającej, przez oczyszczającą, a kończąc na regenerującej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Glinki z Ziaji to moje ulubienice! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też ją bardzo lubię, jednak jeszcze w międzyczasie zwilżam wodą termalną, żeby nie zasychała :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony tu komentarz .
Mile widziane uwagi jak również wskazówki, które pomogą mi w ulepszaniu bloga .
Jeśli spodobało Ci się u mnie, to zapraszam częściej ! ;)