czwartek, 15 sierpnia 2013

Przegląd poczty IV

Uwielbiam te dni, kiedy słyszę dzwonek do drzwi i wiem, że to listonosz, który niesie dla mnie jakąś paczuszkę.:D Dziś tak jak już się domyślacie, chcę się Wam pochwalić moimi przesyłkami, które trafiły do mnie w ostatnim czasie.


W pierwszej paczuszce znajdowało się mydełko w prześlicznym, metalowym pudełeczku marki Scottish Fine Soaps,  a możliwość przetestowania tego cudeńka zawdzięczam stronie Samplecity.pl, gdzie udało mi się załapać do grona testerów 


Druga paczuszka była wypełniona po brzegi kosmetykami firmy Tołpa. Strasznie się z niej ucieszyłam i już od dziś biorę się za porządne testowanie tych produktów, a ze mną moja mama, bo dla niej też się coś znalazło ;)


Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.




W  ostatniej przesyłce znajdowały się dwa opakowania Oleju z nasion wiesiołka, które w ostatnim czasie zamówiłam. Zobaczymy jak się spiszą ;)



53 komentarze:

  1. Mydełko wygląda obłędnie. P
    Tołpa rewelacja - uwielbiam serię Rosacal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej nie miałam okazji jej wypróbować. Jestem ciekawa jak się u mnie spisze :)

      Usuń
  2. uwielbiam Tołpa! bardzo Ci tego zazdroszczę! czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko wyrobię sobie zdanie na ich temat, recenzje pojawią się na blogu :)

      Usuń
  3. Mydełko bardzo oryginalne ;) A pudełeczko można w inny sposób fanie wykorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, pudełeczko na pewno się na coś przyda :)

      Usuń
  4. wszystkie paczuszki są genialne. puszce po mydełku, gdy już się skończy możesz znaleźć inne zastosowanie. bravo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełeczko na pewno do czegoś wykorzystam :)

      Usuń
  5. Ale cudowne opakowanie na mydełko!!! Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za samo opakowanie już pokochałam to mydełko ;) Dziękuję :)

      Usuń
  6. strasznie jestem ciekawa tego mydełka ;) Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazroszczę kosmetyków Tołpa
    podobno są świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. och, takie paczuszki cieszą :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super paczuszki, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To mydełko musi być świetne :))


    Zapraszam do wzajemnego obserwowania ;)
    Oraz na WAKACYJNE ROZDANIE na www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie lubię Tołpę, ale kosmetyki są ciut drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na te mydełko mam chęć:) wygląda tak pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To mydełko wygląda tak pięknie, że aż szkoda go używać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne paczuszki :) Mydełko wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mydełko skradło moje serce! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. To mydełko musi być wspaniałe, bo wygląda cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. same wspaniałości, a linię rosacal polecam Ci z czystym sumieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no wygląda kusząco <3
    u mnie nn ;)
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne przesyłki, a mydełko wygląda fantastycznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe kosmetyki z Tołpy do Ciebie przywędrowały:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej kochana zapraszam do siebie
    http://desingandmylife.blogspot.com/
    i zachęcam do zostania moim obserwatorem

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w mydełku! Wygląda zabójczo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy post:) Nominowałam Cię do Liebster Award http://osobliwe.blogspot.com/2013/08/nominacja-do-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post:) Nominowałam Cię do Liebster Award http://osobliwe.blogspot.com/2013/08/nominacja-do-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetne przesyłki :) A to mydełko przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie nn :)
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mydełko wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam dostawać paczki :))
    PS> szkoda, że nie jestem 100 obserwatorem, ale 99 też brzmi nieźle :d

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałaś nominowana do L.B.A evelina15allforher.blogspot.com

    Ps. Oł jeee! Jestem Twoim setnym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mydełko rulez;P

    PS. Nominuję Cię do Liebster Blog Award:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawią mnie te produkty tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. u mnie nn ;p
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mydełko wygląda rewelacyjnie, i te opakowanie...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale genialna paka od Topły, rowniez gratuluję :)))

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, przesyłka od Tołpy jest naprawdę super ! :)

      Usuń
  36. gratulacje i miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne paczuszki,aż miło się takie otwiera :)
    miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Same świetności masz :) To mydełko mnie niezwykle ciekawi. Gdzie przerabiasz zdjęcia? Bo są świetne :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są dwa zestawy kosmetyków (i nie tylko) :)

    OdpowiedzUsuń
  39. To mydełko ma świetne to opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony tu komentarz .
Mile widziane uwagi jak również wskazówki, które pomogą mi w ulepszaniu bloga .
Jeśli spodobało Ci się u mnie, to zapraszam częściej ! ;)