środa, 2 października 2013

Duet idealny ! - Tołpa rosacal

Na dziś przygotowałam Wam kolejne dwie recenzje  produktów Tołpy . Oba te kosmetyki są bardzo dobre, ale w duecie działają jeszcze lepiej, dlatego też postanowiłam umieścić je w jednym poście. Mianowicie mowa tu będzie o Łagodnym płynie micelarny oraz Żelu micelarnym z linii Rosacal
Jeśli jesteście ciekawe jak się u mnie spisały to zapraszam do lektury :)


Łagodny płyn micelarny do mycia twarzy i oczu 


od producenta:

Skład:

Moja opinia:
Na wstępie może wspomnę o opakowaniu. Płyn otrzymujemy w ładnej, plastikowej buteleczce o pojemności 200ml. Opakowanie wykonane jest z  przezroczystego tworzywa, więc widzimy ile produktu nam zostało. 
Buteleczka posiada bardzo wygodny dozownik -  niestety jest strasznie nieszczelny, więc musimy chronić opakowanie przed przewróceniem, ponieważ zawartość może nam się z łatwością wylać, dlatego zabranie go na jakiś wyjazd może okazać się dość kłopotliwe .



O konsystencji chyba nie muszę mówić, bo jest standardowa jak na micelka :) Zapach kosmetyku jest delikatny i bardzo przyjemny . Płynu używam zawsze na początku i na końcu mojego porannego jak również wieczornego oczyszczania. Świetnie radzi sobie z usunięciem tuszu nie podrażniając przy tym oczu. Bardzo dokładnie oczyszcza cerę z zanieczyszczeń, pozostawiając ją gładką, miękką i odświeżoną.  Twarz po użyciu nie klei się, a  zaczerwienienia się zmniejszają. Eliminuje uczucie ściągnięcia, które czasem występuje po kontakcie mojej skóry z wodą. Wydajność jest całkiem przyzwoita, używam go już półtora miesiąca i zostało mi jeszcze pół buteleczki

cena: 27,99zl /200ml lub 37,99zł/400ml

***

 Żel micelarny do mycia twarzy i oczu


od producenta:
skład:
Moja opinia:
Żel znajduje się w tubce o pojemności 150 ml. Opakowanie zamyka się w prosty i wygodny sposób - na tzw. "klik" . Żel jest dość gęsty, nie pieni się. Aby umyć całą buźkę wystarczy malutka jego ilość, dlatego też jest strasznie wydajny. Zapach jest podobny do reszty produktów z tej serii - przyjemny i delikatny.


Żelu używam zazwyczaj po wcześniejszym zastosowaniu płynu micelarnego o którym napisałam wyżej. Dobrze radzi sobie z oczyszczeniem twarzy z podkładu, natomiast gorzej jest z tuszem - nie usuwa go całkowicie, ale płynny micelek go w tym wyręcza. Po użyciu żelu buzia jest mięciutka , gładka, a podrażnienia złagodzone. Pod żadnym pozorem nie wysusza, a tym bardziej nie podrażnia - jest bardzo delikatny dla skóry. Jedyny minus jaki zauważyłam to delikatne szczypanie, gdy dostanie się do oczu, ale wybaczam mu to :)

cena: 29,99zł / 150ml

***

Bardzo się cieszę, że miałam możliwość wypróbowania obu tych produktów. Osoby z wrażliwą, zaczerwienioną cerą powinny być naprawdę zadowolone z ich działania tak jak i ja. Cena niestety nie należy do najniższych, ale myślę, że jeszcze kiedyś się na nie skuszę :)



Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.


Nie miało to jednak wpływu na moją opinię.

28 komentarzy:

  1. Płynu nie miałam, ale żel bardzo polubiłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obu nie miałam, ale bardzo lubię to firmę. Żel bym chętnie wypróbowała, mam skórę mieszaną więc pewnie by mi spasował.
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością :) Jest naprawdę wart wypróbowania :)

      Usuń
  3. och, kosmetyki Tołpy chciałabym mieć, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie, by wypróbować :)

      Usuń
  4. Nie miałam nigdy kosmetyku z tej firmy, ale zamierzam mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam okazję poznać całą serię rosacal, i te dwa produkty uważam za wręcz fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również miałam taką przyjemność. :)

      Usuń
  6. Żel poznałam i jest świetny i dla mnie a płyn kusi aby wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam tyle pozytywnych opinii, a ja miałam nieszczęście trafić kilka razy na kosmetyki, które mnie uczuliły i teraz się boję nawet próbować...

    OdpowiedzUsuń
  8. ten duecik naprawdę wygląda fantastycznie! :))) ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie miałam micelara w takiej formie

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tylko żel i uważam że to najlepszy żel jaki używałam do tej pory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żel z chęcia bym wypróbowała, a jeśli chodzi o ten płyn miceralny, dużo bardziej wolę wodę różaną :)
    Całuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie nn ;)
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    nie używałam nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Tołpę we wszelkiem postaci :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie korzystałam jeszcze z tych kosmetyków, ale chętnie je wypróbuję! :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja naczynkowa cera prawdopodobnie bardzo by polubiła ten duet :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam tylko ten żel (TŻ testuje) i musze powiedzieć, że jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam powyższego żelu i również go polubiłam :) Dobrze oczyszczał skórę, nie wysuszał jej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie żele a ten byłby dla mnie w sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej;) Fajny blog ;) Może obserwacja?? Zapraszam Cię na mojego nowego posta, pozdr :*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten żel i nawet mi spasował :)

    OdpowiedzUsuń
  21. płyn micelarny to chyba jedyny kosmetyk z tej serii którego nie miałam, muszę koniecznie wypróbować :)
    z żelem się bardzo polubiłam, podobnie jak z żelem z biedrony, który ma niemal identyczny skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Asked if she ever thought it might have been more than just a passing relationship, Stevenson noted, I think any time that you get involved with anyone in a relationship, if youre a woman who has passion and a heart, and you understand love, and you have innocence and youre a little naive, I think that you would believe in the Cinderella story.
    Best Cricket Games
    Bocce Ball Game
    Body Building Games11

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony tu komentarz .
Mile widziane uwagi jak również wskazówki, które pomogą mi w ulepszaniu bloga .
Jeśli spodobało Ci się u mnie, to zapraszam częściej ! ;)