czwartek, 31 października 2013

Tołpa: dermo body, slim - Ujędrnienie i nawilżenie w jednej tubce!

Moja skóra nie jest idealna,  szczególnie uda, biodra i pośladki potrzebowały zastrzyku "ujędrnienia". Wiem, że najlepsze efekty otrzymujemy podczas ćwiczeń, ale niestety straszny ze mnie leń i ciężko mi  zmotywować się do czegoś. Dlatego postanowiłam pójść na łatwiznę i sięgnąć po kosmetyk, który pomógłby mi doprowadzić ciało do porządku. Zdecydowałam się na Modelujący koncentrat wyszczuplający z efektem drenażu ciała od Tołpy. 
Jesteście ciekawe jak się spisał? O tym dalej... ;)


Od producenta:

pojemność: 200ml
cena: 49,99 zł

Skład:

Moja opinia:
Produkt mieści się  200ml tubie wykonanej z plastycznego tworzywa, dzięki któremu z łatwością wyciskamy produkt ze środka. Opakowanie zamykane jest na tzw. "kilk" .  Opakowanie jest bardzo solidnie i ładnie wykonane.


Konsystencja koncentratu jest bardzo przyjemna - dość gęsta, ale nadal lekka. Łatwo i szybko rozsmarowuje się na skórze. Nie wchłania się od razu, lecz stopniowo , ale daje nam to czas wykonać zalecany przez producenta masaż ciała, który ma wzmacniać działanie preparatu. Zapach niestety jest dość mocny, przypominający męskie perfumy, dla mnie troszkę uciążliwy, ale z czasem się do niego przyzwyczaiłam.


Najważniejszym zadaniem koncentratu miało być wyszczuplenie ciała, niestety nic takiego nie zauważyłam, choć ciężko mi to na 100% stwierdzić, bo po prostu się nie mierzyłam. Produktu używałam szczególnie tam, gdzie moja skóra potrzebowała mocnego ujędrnienia, czyli na biodrach i pośladkach. Czynność tą wykonywałam raz dziennie (wieczorem), gdyż rano zwyczajnie brakowało mi na to czasu. Po aplikacji koncentratu na skórę czułam dość intensywne chłodzenie. Mi taki efekt odpowiada, choć wiem, że wiele osób za nim nie przepada. 
Po ponad 1,5 miesięcznym używaniu tego kosmetyku jestem bardzo zadowolona z efektów. Skóra  na biodrach i pośladkach stała się gładka, miękka i nawilżona. Pośladki na, których znajdowało się najwięcej rozstępów stała się napięta i jędrna przez co nieestetyczne "rowki" są mniej widoczne.



Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona działaniem tego produktu i mimo dość wysokiej ceny jeszcze kiedyś na niego się skuszę .
A wy znacie ten produkt?


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Fakt otrzymania kosmetyków za darmo nie wypłynął na moją ocenę.

40 komentarzy:

  1. Super, że rozstępy stały się mniej widoczne, mnie również przydałaby się taka kuracja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu ;)

      Usuń
  2. Nie miałam, ale Tołpa ma doskonałe produkty więc kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używam produktów tego typu, nie wierzę w nie, jednak o tym preparacie naczytałam się dużo dobrego:)
    PS. zostaję już tutaj na stałe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na moje rozstępy niestety nic nie podziała :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie testowałam go jeszcze, ale byłabym chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie również bardzo przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tego chłodzenia nie lubię, choć nie zawsze go czułam, zapach dla mnie też uciążliwy, jednak wybaczam - efekt drenażu wszystko rekompensuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie również ciężko zmobilizować się do ćwiczeń :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff... jak dobrze, że nie jestem sama :D

      Usuń
  10. Z pewnością efekty zintensyfikowałyby jakieś ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Tołpę...tego preparatu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko pięknie ładnie tylko to chłodzenie brrr nie lubie tego ani w lato a tym bardziej w zimę, muszę znaleźć coś na wyszczuplenie i ujędrnienie ale bez efektu rozgrzewającego (naczynka) i bez chłodzącego :) ale jestem wymagająca !
    Używałam te sera i kremy Eveline ale one wszystkie praktycznie dają takie efekty rozgrzewania bądź chłodzenia, chociaż działanie na plus!

    OdpowiedzUsuń
  13. Polubiłam ten preparat ale rozczarowała mnie jego niska wydajność..

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten kosmetyk za działanie ujędrniające :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widze,że warto wydać te prawie 50zł,osobiście użyłabym go ze względu na rozstępy..

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ten koncentrat i lubiłam go za nawilżenie, jakie dawał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. może i zakupie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/a-touch-of-elegance.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o Tołpie wiele dobrych rzeczy, sama jednak jej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie miałam ani jednego produkty z Tołpy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na razie stawiam na pozbycie się innych niechcianych niespodzianek po ciąży, ale na pewno ten koncentrat wcześniej czy później zagości u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo go lubię:) rewelacyjnie ujędrnia i wygładza skórę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam zupełnie tych produktów ale często widzę ich recenzje.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello. splendid job. I did not expect this. This is a fantastic story. Thanks!
    Is it alright to put a portion of this on my personal webpage if I submit a reference to this site?
    Dog training Games
    Dog Sledding games 21
    Dora games gymnastics

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubię kremy z Tołpy, tego jeszcze nie miałam, ale wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Koncentrat bardzo mnie kusi. Jeszcze go nie miałam. Myślę, że warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony tu komentarz .
Mile widziane uwagi jak również wskazówki, które pomogą mi w ulepszaniu bloga .
Jeśli spodobało Ci się u mnie, to zapraszam częściej ! ;)